...    players online request your hacks
HackedFreeGames.com

Community

Feedback for Legend of the Void
  • I'm The King.....
  • THE GOOD GAME IN THE WORD
  • good game
  • lololololololololololololololol
  • aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaasssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooommmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeememememeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
  • this game is hard not hacked very hard like a pound in the nose!!!!
  • only when not hacked!!
  • hey yo fella try this website @www.bubblebox.com/play/aventure/1603.htm see you all there fella's
  • hey yo all try this, this is awsome http://www.bubblebox.com/play/adventure/1603.htm
  • too ****in short and how to win fist figt
  • i have a level ten mage a level ten worrier and a level ten rouge
  • wait i dont have a level ten rouge by the way how r the rouge oooh yah and i am new to this site
  • it wont let me play the game help
  • cool

  • much cooler cause there is no infinite life only infinite potions yay
  • can you hack level up of 10 if you all agree u to put this comments
  • well it doesnt load for me
  • ._. I beat the first battle.
  • ____━━____┓━╭━━━━━╮
    ____━━____┗┓|::::::^━━━^
    ____━━____━┗|:::::|。◕‿‿◕。|
    ____━━____━━╰O--O-O--O ╯
  • 1st no one call it
  • ____━━____┓━╭━━━━━╮
    ____━━____┗┓|::::::^━━━^
    ____━━____━┗|:::::|。◕‿‿◕。|
    ____━━____━━╰O--O-O--O ╯
  • I played action games all the time and this is my favorite because it's hacked =)
  • When i beat the first battle i can't move.
  • kongrate is stupid is is gay